Alla inlägg den 9 april 2010

Av Jerry Olsson - 9 april 2010 17:49

Vad ont i fötterna och rygg man har efter en veckas arbete.

Att komma igång igen efter tre månaders ledighet känns verkligen tufft.

Jag måste ha lyft fel igår, eftersom jag vaknat med ryggvärk. Och det blir värre. Får ta mig ett varmt bad innan min familj kommer hem från Kil.


Funderar på att pröva Rune Factory: Frontier ikväll. Det verkar roligt.

 


En recension av spelet kommer snart.

Översättning/translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Vem fan är jag?

Mina alster.

Släng in din röst här

Vilken av mina 15 teckningar i mitt projekt är din favorit?
 Is-kvinnan. (fri hand)
 Carrie.
 Tortured Mind.
 1800-talskvinna i grön klänning.
 "Miss Firefly".
 Avgrundsvrål.
 Amaterasu.
 Ritualist från Guild Wars.
 Timmerstuga med rådjur.
 Mekanisk T-Rex och eldsprutande flodhäst.
 DK och DK Jr i retrostil + Mario.
 Vivi.
 Gregg.
 Tingle.
 Emma och Mathilda.
 (Bonus) Rosalina.

Senaste inläggen

Hur många som luktat i min blogg

Kategorier

Bra bloggare

Ställen jag gärna sätter min fot i.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

RSS - vad fan än det är.

Sök i bloggen

Tidigare år

Boken man skriver skit i


Skapa flashcards