Alla inlägg den 24 april 2010

Av Jerry Olsson - 24 april 2010 19:41

Zombieland är en sorts parodi på den stora skala med zombierullar som kommer på löpande band.


Kort fattat av storyn:

Världen har i stort sett gått under på grund av smittade hamburgare, som i sin tur förvandlar folk till köttätande zombies.


Zombieland är en bra film. Den är riktigt rolig.

Den driver mycket med genren i sig, och den lyfts upp av bra skådisar, som Woody Harrelson - som gör en förbannat bra roll som Tallahassie.


För att vara en zombiefilm, så är den inte så särskilt otäck, men den är fylld av action och goda skratt. Jag rekommenderar filmen starkt. Jag visste att den skulle vara bra, men inte så här bra.


  Vad fan är det med clowner och skräckfilmer egentligen?


Zombieland är en frisk fläkt i skräckkomedi-genren. Se den!


Betyg:         

Översättning/translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Vem fan är jag?

Mina alster.

Släng in din röst här

Vilken av mina 15 teckningar i mitt projekt är din favorit?
 Is-kvinnan. (fri hand)
 Carrie.
 Tortured Mind.
 1800-talskvinna i grön klänning.
 "Miss Firefly".
 Avgrundsvrål.
 Amaterasu.
 Ritualist från Guild Wars.
 Timmerstuga med rådjur.
 Mekanisk T-Rex och eldsprutande flodhäst.
 DK och DK Jr i retrostil + Mario.
 Vivi.
 Gregg.
 Tingle.
 Emma och Mathilda.
 (Bonus) Rosalina.

Senaste inläggen

Hur många som luktat i min blogg

Kategorier

Bra bloggare

Ställen jag gärna sätter min fot i.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

RSS - vad fan än det är.

Sök i bloggen

Tidigare år

Boken man skriver skit i


Skapa flashcards