Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Jerry Olsson - 8 augusti 2010 17:12

Jag och Malin tittade på Ice Age 3 häromdagen. Den är riktigt rolig, till och med Carrie skrattade så mycket åt de lustiga figurerna.


På tal om lustig, så är den särklass lustigaste och bästa figuren i filmen ingen mindre än:

Buck.

En underlig vessla som påminner väldigt mycket om Jack Sparrow i Pirates Of The Caribbiean, fast han är mycket galnare än piraten.


Det går inte att sätta något ord på vad som beskriver hans komik och tajming, utan det måste ses.

Här är ett exempel.

Det underliga var inte att han gifte sig med en ananas, utan att ananasen var ful...


Ice Age 3 är den uppföljare som borde varit del två i serien. Den är helt klart fantastisk.

Mycket är tack vare Buck - tillsammans med Scrat förstås.

Översättning/translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Vem fan är jag?

Mina alster.

Släng in din röst här

Vilken av mina 15 teckningar i mitt projekt är din favorit?
 Is-kvinnan. (fri hand)
 Carrie.
 Tortured Mind.
 1800-talskvinna i grön klänning.
 "Miss Firefly".
 Avgrundsvrål.
 Amaterasu.
 Ritualist från Guild Wars.
 Timmerstuga med rådjur.
 Mekanisk T-Rex och eldsprutande flodhäst.
 DK och DK Jr i retrostil + Mario.
 Vivi.
 Gregg.
 Tingle.
 Emma och Mathilda.
 (Bonus) Rosalina.

Senaste inläggen

Hur många som luktat i min blogg

Kategorier

Bra bloggare

Ställen jag gärna sätter min fot i.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

RSS - vad fan än det är.

Sök i bloggen

Tidigare år

Boken man skriver skit i


Ovido - Quiz & Flashcards