Alla inlägg den 24 september 2010

Av Jerry Olsson - 24 september 2010 19:54

Härligt!

Det är inte varje dag man får se på ishockey.


Jag har aldrig varit på en elitserie-match förut. Däremot har jag sett på en träningsmatch mellan Bofors - Almtuna för många år sen.

Det mest minnesvärda jag upplevde var ett slagskott rätt på min arm.

Fy fan vad ont det gjorde.

Slagskott mot publiken - det var inte direkt någon bra säkerhet det inte.


Det blir jag och några arbetskollegor som ska på hockey, på matchen mellan Färjestad - AIK.

Så om det inte är nog, så får man sitta i en egen loge.

Härligt!


Det ska bli riktigt kul imorgon kväll.

Får hoppas på att det lag man hejar på vinner.

(själv hejar man naturligtvis på Färjestad eftersom jag är värmlänning.)


På tal om hockey, så är den snyggaste hockeylogon helt utan tvekan Anaheim Mighty Ducks - innan de bytte.

 

Översättning/translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Vem fan är jag?

Mina alster.

Släng in din röst här

Vilken av mina 15 teckningar i mitt projekt är din favorit?
 Is-kvinnan. (fri hand)
 Carrie.
 Tortured Mind.
 1800-talskvinna i grön klänning.
 "Miss Firefly".
 Avgrundsvrål.
 Amaterasu.
 Ritualist från Guild Wars.
 Timmerstuga med rådjur.
 Mekanisk T-Rex och eldsprutande flodhäst.
 DK och DK Jr i retrostil + Mario.
 Vivi.
 Gregg.
 Tingle.
 Emma och Mathilda.
 (Bonus) Rosalina.

Senaste inläggen

Hur många som luktat i min blogg

Kategorier

Bra bloggare

Ställen jag gärna sätter min fot i.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

RSS - vad fan än det är.

Sök i bloggen

Tidigare år

Boken man skriver skit i


Skapa flashcards