Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Jerry Olsson - 1 oktober 2010 21:15

Tja, då var det gjort. En riktigt nogrann inventering i två arbetsdagar.

Vi har fått nya arbetsgivare, och då skulle det göras en inventering.


Igår körde vi från 07.00 till 18.00

Idag började vi 07.00, men jävlar vilken tur vi hade.

På något sätt blev det datakrångel.

Vid den tidpunkten (innan 12.00) har vi inventerat totalt drygt 13000 artikar.

Plötsligt stod det 32000 - och sedan 0.

Supporten för datasystemet hade lunch, så vi fick vänta i en timme - passade på att ta just lunch.

Många tänkte - fan, måste vi börja om igen?

Gissa om vi var förbannade. Jag till exempel, hade inte direkt lust att räkna schakel, kauser eller karbinhakar igen, eftersom vi gjorde det igår.

Men det ordnade sig. Fy fan vilken tur.

De flesta var klara vid 16.00 idag med inventeringen.


Imorgon är det en ny arbetsdag. Nu med nya arbetskläder och framför allt - ett nytt namn på företaget.


Det kommer att bli intressant.......

Översättning/translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Vem fan är jag?

Mina alster.

Släng in din röst här

Vilken av mina 15 teckningar i mitt projekt är din favorit?
 Is-kvinnan. (fri hand)
 Carrie.
 Tortured Mind.
 1800-talskvinna i grön klänning.
 "Miss Firefly".
 Avgrundsvrål.
 Amaterasu.
 Ritualist från Guild Wars.
 Timmerstuga med rådjur.
 Mekanisk T-Rex och eldsprutande flodhäst.
 DK och DK Jr i retrostil + Mario.
 Vivi.
 Gregg.
 Tingle.
 Emma och Mathilda.
 (Bonus) Rosalina.

Senaste inläggen

Hur många som luktat i min blogg

Kategorier

Bra bloggare

Ställen jag gärna sätter min fot i.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

RSS - vad fan än det är.

Sök i bloggen

Tidigare år

Boken man skriver skit i


Skapa flashcards