Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Jerry Olsson - 7 februari 2011 17:47

Nu är den här, Malins present!

Det är en Mamegoma-säl.

  

  

  

Se så bedårande den är!

Den är mjuk, fluffig och riktigt kramgo.

Jag tycker att den är underbar.


Tack snälla Anna som tog sig tid för att hitta en! Vad snäll du är.

Jag är skyldig dig en gentjänst.


Det ska bli spännande att se vad Malin tycker om Mamegoma!

Det får jag skriva om på onsdag eftersom jag ska ta en tur till Avesta imorgon.

En mässa med arbetet.

Jag kommer knappt att se min älskling och min dotter imorgon.   

Upp tidigt som tusan och lägga sig sent efter resan.


Får ladda upp med några smörgåsar med något gott pålägg till som färdkost under den 30 mil långa resan.

Översättning/translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Vem fan är jag?

Mina alster.

Släng in din röst här

Vilken av mina 15 teckningar i mitt projekt är din favorit?
 Is-kvinnan. (fri hand)
 Carrie.
 Tortured Mind.
 1800-talskvinna i grön klänning.
 "Miss Firefly".
 Avgrundsvrål.
 Amaterasu.
 Ritualist från Guild Wars.
 Timmerstuga med rådjur.
 Mekanisk T-Rex och eldsprutande flodhäst.
 DK och DK Jr i retrostil + Mario.
 Vivi.
 Gregg.
 Tingle.
 Emma och Mathilda.
 (Bonus) Rosalina.

Senaste inläggen

Hur många som luktat i min blogg

Kategorier

Bra bloggare

Ställen jag gärna sätter min fot i.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

RSS - vad fan än det är.

Sök i bloggen

Tidigare år

Boken man skriver skit i


Ovido - Quiz & Flashcards