Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Jerry Olsson - 17 februari 2011 19:02

Nu ska jag ge mig i nästa del i 10-dagarsutmaningen,

6 saker jag drömmer om:


* Att ha en egen konstutställning med stora tavlor. Det vore riktigt underbart att få visa det jag gillar att måla.

 

* Att någon gång vinna något. Jag har inte vunnit något alls, ingen medalj eller ett riktigt pris. Okej, jag har väl fått 25 kr på triss, men det är småsaker. Att vinna något riktigt stort, som en miljonvinst eller en stor tävling vore något.

Jag vet att jag är självisk, men jag har aldrig vunnit något.

 

* Att uppleva USA och Japan. Seriöst, jag vill se dessa länder.

 

* Fler barn. Självklart. Carrie är underbar, jag tycker hon ska ha syskon. Det är den största drömmen.

 

* En riktig härlig sommar som inte domineras av 80 % regn. Så att jag kan bada mer i sjön - det är sommar för mig.

 

* till sist.... en Playstation 3:a. Jag vill så gärna ha en.

 

Givetvis drömmer jag om mera, men jag får ju "bara" ta upp sex saker....

Översättning/translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Vem fan är jag?

Mina alster.

Släng in din röst här

Vilken av mina 15 teckningar i mitt projekt är din favorit?
 Is-kvinnan. (fri hand)
 Carrie.
 Tortured Mind.
 1800-talskvinna i grön klänning.
 "Miss Firefly".
 Avgrundsvrål.
 Amaterasu.
 Ritualist från Guild Wars.
 Timmerstuga med rådjur.
 Mekanisk T-Rex och eldsprutande flodhäst.
 DK och DK Jr i retrostil + Mario.
 Vivi.
 Gregg.
 Tingle.
 Emma och Mathilda.
 (Bonus) Rosalina.

Senaste inläggen

Hur många som luktat i min blogg

Kategorier

Bra bloggare

Ställen jag gärna sätter min fot i.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

RSS - vad fan än det är.

Sök i bloggen

Tidigare år

Boken man skriver skit i


Ovido - Quiz & Flashcards