Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Jerry Olsson - 6 mars 2011 20:38

  


Nu har turen kommit till snuskgubben från Family Guy, Glen Quagmire.

Jag har försökt att få dit lite skuggningar i bilden, för ett bättre djup.

Giggety!


Jag har en bild att teckna av inann det stora projektet:

Jag har både på Facebook och Twitter gett förslag på vad jag ska teckna.

De fem bästa förslagen på Facebook, och de fem bästa förslagen från Twitter kommer att tecknas.

Men inget rasistiskt eller något annat nedvärderande accepteras. Jag har mina begränsningar, och sån skit accepterar jag inte.


Men jag hade två projekt innan denna idé dök upp, och den ena är gjord, dvs Quagmire.

Den andra kommer snart - det får nog säkert svenska skidsupporters förbannade...

...Giggety!

Översättning/translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Vem fan är jag?

Mina alster.

Släng in din röst här

Vilken av mina 15 teckningar i mitt projekt är din favorit?
 Is-kvinnan. (fri hand)
 Carrie.
 Tortured Mind.
 1800-talskvinna i grön klänning.
 "Miss Firefly".
 Avgrundsvrål.
 Amaterasu.
 Ritualist från Guild Wars.
 Timmerstuga med rådjur.
 Mekanisk T-Rex och eldsprutande flodhäst.
 DK och DK Jr i retrostil + Mario.
 Vivi.
 Gregg.
 Tingle.
 Emma och Mathilda.
 (Bonus) Rosalina.

Senaste inläggen

Hur många som luktat i min blogg

Kategorier

Bra bloggare

Ställen jag gärna sätter min fot i.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

RSS - vad fan än det är.

Sök i bloggen

Tidigare år

Boken man skriver skit i


Skapa flashcards