Alla inlägg den 1 april 2011

Av Jerry Olsson - 1 april 2011 08:18

 


Nu är äntligen teckning fem klar!

Den här gången är det ett porträtt på en fantastisk bloggerska och skribent:

Fröken "Firefly".

(jag tänker inte nämna hennes riktiga namn - bara så ni vet.)


När jag började med det här projektet, fick jag ett mail av henne och hon frågade om jag tecknar porträtt.

Visst gör jag det.

Då fick jag den hedersamma uppgiften att teckna av hennes porträtt.


Jag var faktiskt riktigt nervös för det här är en person jag respekterar till fullo.

När jag var klar med denna utmaning, så skickade jag ett mail till henne.

Och hon gillade den!

Då kunde jag pusta ut.

Dessutom fick jag tillstånd av henne att visa upp teckningen här på min blogg.


Tack så mycket fröken "Firefly" för denna ära.

Det har varit roligt!


Härnäst är det ett porträtt till som ska målas - på en annan färgstark figur: Avgrundsvrål!

Översättning/translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Vem fan är jag?

Mina alster.

Släng in din röst här

Vilken av mina 15 teckningar i mitt projekt är din favorit?
 Is-kvinnan. (fri hand)
 Carrie.
 Tortured Mind.
 1800-talskvinna i grön klänning.
 "Miss Firefly".
 Avgrundsvrål.
 Amaterasu.
 Ritualist från Guild Wars.
 Timmerstuga med rådjur.
 Mekanisk T-Rex och eldsprutande flodhäst.
 DK och DK Jr i retrostil + Mario.
 Vivi.
 Gregg.
 Tingle.
 Emma och Mathilda.
 (Bonus) Rosalina.

Senaste inläggen

Hur många som luktat i min blogg

Kategorier

Bra bloggare

Ställen jag gärna sätter min fot i.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

RSS - vad fan än det är.

Sök i bloggen

Tidigare år

Boken man skriver skit i


Skapa flashcards