Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Jerry Olsson - 16 maj 2011 21:00

 

Hoppsan!

Jag är redan klar med den katthatande liemannen från spelet Conker's Bad Fur Day!

Gregg!

Lillasyster Lana önskade denna karsimatiska lieman, med sin brittiska accent.


Nu är det bara två bilder kvar i mitt teckningsprojekt!

Av Jerry Olsson - 16 maj 2011 18:53


Vivi, min favoritmagiker från mästerliga Final Fantasy IX.

Jag har tecknat av honom en gång förut.

När folk skulle ge förslag på vad jag skulle rita, så nämnde snälla Anna just Vivi.

Åh, det vore så underbart att måla honom igen.

Här är resultatet.

Jag hade glömt hur svår Vivi var att teckna, men det var en hedersam sak att göra.

Tack snälla Anna som låtit mig göra denna härliga bild på denna älskvärda figur.


Nu håller jag på med syster Lanas val, den katthatande lilla liemannen från Conker's Bad Fur Day; Gregg!

Översättning/translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Vem fan är jag?

Mina alster.

Släng in din röst här

Vilken av mina 15 teckningar i mitt projekt är din favorit?
 Is-kvinnan. (fri hand)
 Carrie.
 Tortured Mind.
 1800-talskvinna i grön klänning.
 "Miss Firefly".
 Avgrundsvrål.
 Amaterasu.
 Ritualist från Guild Wars.
 Timmerstuga med rådjur.
 Mekanisk T-Rex och eldsprutande flodhäst.
 DK och DK Jr i retrostil + Mario.
 Vivi.
 Gregg.
 Tingle.
 Emma och Mathilda.
 (Bonus) Rosalina.

Senaste inläggen

Hur många som luktat i min blogg

Kategorier

Bra bloggare

Ställen jag gärna sätter min fot i.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

RSS - vad fan än det är.

Sök i bloggen

Tidigare år

Boken man skriver skit i


Skapa flashcards