Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Jerry Olsson - 3 augusti 2010 20:34

Vecka 31 har bara börjat. Jag arbetar 07.00 till 16.00 måndag-fredag denna vecka.

Det känns ovant att gå upp klockan fem på morgonen, men det är värt det - man får ju gå hem tidigare.

Det är de där timmarna man kommer hem tidigare som avgör kvällens utgång.

Jag kommer vanligtvis hem cirka halv sju på kvällen, och då hinner man nästan med ingenting.


Min sambo och vår dotter har följt med svärmor och hennes svägerska till sommarstugan. I skrivandes stund sitter jag ensam i lägenheten.

Många skulle säkert må gött när man är själv, men jag känner mig rätt ensam här i lägenheten.

Får väl slänga på en film innan jag går och lägger mig. Kanske någon som Malin inte gillar?

Evil Dead 2? Kanske.

Vi får se.


Spotify går varmt hemma.

I skrivandes stund lyssnar jag på den majestätiska sången Sultans Of Swing med Dire Straits.

Gitarrsolot på slutet! Det härliga gunget hela låten igenom!

Gud vad vackert.

Mark Knopler i Dire Straits.


Over and out for tonight.

Översättning/translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Vem fan är jag?

Mina alster.

Släng in din röst här

Vilken av mina 15 teckningar i mitt projekt är din favorit?
 Is-kvinnan. (fri hand)
 Carrie.
 Tortured Mind.
 1800-talskvinna i grön klänning.
 "Miss Firefly".
 Avgrundsvrål.
 Amaterasu.
 Ritualist från Guild Wars.
 Timmerstuga med rådjur.
 Mekanisk T-Rex och eldsprutande flodhäst.
 DK och DK Jr i retrostil + Mario.
 Vivi.
 Gregg.
 Tingle.
 Emma och Mathilda.
 (Bonus) Rosalina.

Senaste inläggen

Hur många som luktat i min blogg

Kategorier

Bra bloggare

Ställen jag gärna sätter min fot i.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

RSS - vad fan än det är.

Sök i bloggen

Boken man skriver skit i


Ovido - Quiz & Flashcards