Alla inlägg den 8 december 2010

Av Jerry Olsson - 8 december 2010 18:15

Conker's Bad Fur Day var verkligen unikt. Det här spelet är ett av de unika ocensurerade vulgära spel till någon Nintendo-konsol.

Det återlanserades till XBOX360, fast då mer censurerat tyvärr.


Här är den bakfulle ekorrens möte med liemannen Gregg.

Av Jerry Olsson - 8 december 2010 10:00

Malin och Carrie var ute häromdagen och åkte pulka.

 

Wiiiiiiiiiii!


 

Det här var ju jätteskoj mamma!


  Åh just ja, Atlas var också med på ett hörn.

Av Jerry Olsson - 8 december 2010 07:01

Imorse skulle jag å och värma på välling åt Carrie, och då tyckte jag att det var lite kyligt i huset.

Kollade på termometern.

-27 grader ute, 10 grader inne.

10 grader inne?

Elementen var fisljummna.

Jag var tvungen att kolla på värmepumpens display.

På den så var det som en blixt med en tvåa bredvid.

Men har pumpen frusit ute? Den låter inte heller på utsidan.

Hoppas man har mer ved i garaget, för det är kallt inne. Jag lyckades att få upp lite värme till 13 plus, men det räcker inte.

Översättning/translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Vem fan är jag?

Mina alster.

Släng in din röst här

Vilken av mina 15 teckningar i mitt projekt är din favorit?
 Is-kvinnan. (fri hand)
 Carrie.
 Tortured Mind.
 1800-talskvinna i grön klänning.
 "Miss Firefly".
 Avgrundsvrål.
 Amaterasu.
 Ritualist från Guild Wars.
 Timmerstuga med rådjur.
 Mekanisk T-Rex och eldsprutande flodhäst.
 DK och DK Jr i retrostil + Mario.
 Vivi.
 Gregg.
 Tingle.
 Emma och Mathilda.
 (Bonus) Rosalina.

Senaste inläggen

Hur många som luktat i min blogg

Kategorier

Bra bloggare

Ställen jag gärna sätter min fot i.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

RSS - vad fan än det är.

Sök i bloggen

Boken man skriver skit i


Ovido - Quiz & Flashcards